Fun city
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 28 مهر 1393برچسب:, توسط Wilson |

نكني باور

ورس 1 : (سیاوش سیجل()
هر بار قهر میکردی / میدونستم فرداش بر میگردی
اره داشتیم چند جا زنگ تفریح / ولی هر دفعه باز میومدم بکنم من از سرت باز
بگم تو دلمی،خوشگلمی،ککتلمی / حسمو میگیری مثل کوک رو لبمی
همه چی شروع بشه دوباره از نو دو قدمی / گرفتی اطمینانمو تحمل میکردی تو چتی ها منو
تو و من،بود مثل سریالمو / نگاه میکردم خوب میکرد خیلی حالمو
با هم،ولی بودیم دو تا ادم تک / که میشدیم تو البوما با همه تگ
ولی فصل ها رد شدن و دستا سرد شدن / حرفا بد شدن و ظرفا پرت شدن
من و تو که بودیم همش هی تو چشم / دیگه زیادیم واسه هم غی رو چشم
کاری نمیشه کرد ندیم هی طولش / اره حیف بودش
ولی بیا واقع بین باشیم / اگه عاشقیم باشیم / ولی جدا از هم مث تاپ و جین باشیم
سیاوش اگه دیگه سیجل تو نیست / نکن پیرهن تو خیس
چونکه رابطه رودیگه دیدم اکثر چیزاشو / غذا که تمومه باید از سر میز پا شد
کروس : (مهراد هیدن(
اگه بهت گفتم که سر نوشت بوده / داستانمون بد و زشت بوده نه نکنی باور / نه،نه نکنی باور
اگه بهت گفتم که دیگه راهی نیست / خونمون بی تو خالی نیست نه نکنی باور / نه ، نه نکنی باور
ورس 2 : (بهزاد لیتو(
توی بغل تو / بودش فقط لیتو
توی سختی ها با تو مث علف صبح / رسیدیم اخرشو ، سخته باورش تو
ولی باورش کن / هنوز یادمه چون
رفتیم تا تهش و خوب بود همه چی / میدونستم لبات میدن طعم چی
نکشیم پایین همو ارزشمون بیشتر از ادمی که هست جلوی اینمو
اول صبح میکردم من صبحونه درست / برات داغ میکردم شیر و نوتل و با تست
تا وقتی مسئولیت خونه ما با توست / همه چی رو به راه،درست ولی اشکام ریختن شونه هاتو شست
خیلی چیزا گفتم که الان پشیمونم / صورتم سفیده مثل گچه خونم
گفتی بچگونم ولی دیدی لشی تو من / دوس دارم رنگامون بازم پخش شه تو هم
ولی سیاه سفیدیم اصلا چی ها که دیدیم / سواره زندگی بودیم،الان پیاده میریم
تو هم دیگه هر چی ایراده دیدی / شاید هم دیگه رو ...
کروس : (مهراد هیدن و نسیم(
اگه بهت گفتم که سر نوشت بوده / داستانمون بد و زشت بوده نه نکنی باور / نه،نه نکنی باور
اگه بهت گفتم که دیگه راهی نیست / خونمون بی تو خالی نیست نه نکنی باور / نه،نه نکنی باور
ورس 3 : (سهراب ام جی(
همه چی خوب بود و اروم / انگار زندگی هم جور بود بامون
بوت بود پامون رو برفا و برگا / خاطره ها داشتیم ما هر بار و هر جا تو سرما و گرما
ولی الان که دیگه وقتی بغل همیم هم کسی دیگه سلام نمیگه
چون برام رسیده همه دلارا رو هم / مثل فوتبال امریکایی کلاه ها تو هم
مثل خمارا تو ترک یهو صدا ها بلند میشد / در و همسایه همه چراغا روشن میشد
چرا با تو جنگ میشد ؟ / چیه تقصیر من بوده
نه که رو نِرو همیم مثل دندون عقل کمبود وقت / واست گذاشتم و زدم بیرون از خونه شب
همش عوض میشدم مثل روزای تقویم / سرد بودم باهات مثل سوزای بد خیم
الان دم خونه دو تا چمدونه / کارای بچگونه
بختمون اب شد سالوادو دالی / عکسمون قاب شد ولی جاتو خالی پ دیگه کاری باری ؟
کروس : (مهراد هیدن و نسیم(
اگه بهت گفتم که سر نوشت بوده / داستانمون بد و زشت بوده نه نکنی باور / نه،نه نکنی باور
اگه بهت گفتم که دیگه راهی نیست / خونمون بی تو خالی نیست /نه نکنی باور / نه،نه نکنی باور
بریج : (نسیم(
شب زدی حرفتو / اتیش زدی عکستو
حرفتو پس بگیر / گقتی ازم خسته ای
گفتی که از این به بعد این یه قدر رابطه رو میندازی دور ... میندازی دور
کروس : (مهراد هیدن و نیسم(
اگه بهت گفتم که سر نوشت بوده / داستانمون بد و زشت بوده نه نکنی باور / نه،نه نکنی باور
اگه بهت گفتم که دیگه راهی نیست / خونمون بی تو خالی نیست نه نکنی باور / نه،نه نکنی باور



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.